나만 바라봐

1/27/2010

pe-ke living life like it is a dream

hi hii kävin eile mäkis pitkäst aikaa:D
ja onhan tää mun uus hiustyyliki iha kiva...
trallalala laa tähän pitäis kehitellä jotai öö
olin lauantain nurmijärvel ja sunnuntain rosalla leilan kaa, meijän piti tehä äikän kirja esitelmää mut oikeestaa leila teki sitä sillvälin ku mä ja rosa oltii tyyny- sotaa...(älkää kysykö) ja maanantain menin kouluu, olin siel ja tulin pois sit lähin kuuluisille seikkailuilleni(jälleen) ja päädyin luistelee roosan ja rosan kaa köökarin kentälle... sit kotii sain jotenki kulutettuu yllättävän paljon aikaa kotii kävelemisessä(mikä päätä huimaava vauhti)ja saatto olla myös siitä et löysin itteni pari kertaa kulkemast väärään suuntaa-_____- sen siitä saa ku hukkuu omiin ajatuksiinsa ja tiistana mun piti olla roosan kaa mut en ollukkaa ja sit keskiviikkona eli tänää istun koneen äärellä ja teen kaikkee jänskää...

ja tänää käviki ilmi etten osaakkaa kommata toisten blogeihi TT TT yhyy olenuusavuton.com

enkä tässä rupee mun unista kertomaan

sen verran ihanat ja erilaiset on viimeset viis päivää ollu et ku oon toivonu jotai nii se on yllättävän useesti toteutunu mitä oon toivonu^^ JEI ... jos vielä se ihanin toive toteutuis... tai emmätiiä onks se jo toteutunu mut jos ei nii hartaasti sitä toivon:]

1 kommentti:

  1. Ja mikähän lienee tämä viimonen toive ;>
    Minuu ei ainakaan ole onnsitanut tässä lähiaikoina 8( WAAAAH!!! Leiki joku päivä munkin kanssa!!! :3

    VastaaPoista

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*