나만 바라봐

1/13/2010

hullunkurisia henkilöitä&arjen sankareita

hih hii tarve kirjotella.com

henkilö-Z:
"ei nää on mulle liian pienetTT____TT"

henkilö-ö:
"mitkä"

henkilö-z:
"mun ihanat myrkkytatti korkokengät..."

henkilö-ö:
"ok.."

henkilö-z:
"joo en tee tääl mitää outoo..."

henkilö-Ö:
"et"

__________

henkilö-w:
"onks teille tulos mitää kokeit"

henkilö-b:
"on äikän uusinta koe... johon joutu yli puolet luokasta"
__________

henkilö-å:
"mitä positiivisia asioita maahan muuttajat tuovat suomeen"

henkilö-q:
"öö...perunoita... emmätiiä ei niist oo mitää hyötyy"

henkilö-å:
"nNIINPÄ!"

henkilö-q:
"miks tollasta kysyit? oO"

henkilö-å:
"se on ussan läksyn"

henkilö-q:
"heh ussan läksy. . .=_- taidampas ottaa kapulan kauniiseen käteeni ja rimpauttaa henkilö-Glle"

henkilö-å:
"XD"

henkilö-q:
"huh ei läksyy ussasta mut läksyy kemiast -__-"

henkilö-å:
"lol"

-puolen tunnin päästä-

henkilö-q:
"pitäskö mun kenties tehäkki ne mun kemian läksyt..."

henkilö-å:
"joo"

henkilö-q:
"missäköhä mun kirja ees on..."

henkilö-å:
"pälli"

henkilö-q:
"..."

ja näihin kauniisiin tunnelmiin lopetan tältä illalta

1 kommentti:

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*