나만 바라봐

1/03/2010

jos olet johku lue tämä+kaikki muutkin uni-ihmiset

no johkujohku sä halusit joskus et muutkin kertois unistaan nii voisin vaikka kertoo unen jonka näin just tässä lähiaikoina
(se oli NIIIIIN outo uni et mä muistan sen varmaa mummonaki)
no juttu meni kuitenki jotenki näi. . .

meil on ollu tekstiilintunti ja me lähetää kotii. Jostai kumman syystä mä löydän itteni kävelemästä ostarille päin lotan kaa (ostarille on rakennettu iso pankki) juu arvaatteki varmaa et me ryöstetään pankki -__-. . .voi että no sit me(mä ja lotta) juostaa sielt pois jotku tyypit ajaa meitä takaa sit me harhautetaa niitä: lotta lähtee juoksee kotiinsa ja mä omaani. No siin tietys kohas sitä kivaa tietä ne tyypit saa mut melkee kii nii sit mä päätänki hypätä puuhun
(-__- kyllä ihan hypätä ei kiivetä tai mitää vaa hypätä sinne latvaa)
no mä hyppään mut en ylety joten päädyn takas alas. . .mutta jääkarhun päälle(omg) no sit mä säikähdän sitä ja hyppään uudestaa . . .se jääkarhu hyppää perässä mä en ylety sinne puuhun, mut emmä tipu maahankaa ku joku supermies tulee ja nostaa mut sinne (puuhun) se jääkarhuki pääsee sinne, mut sit mä keksin et mun pitää ajatella et se on mun ystävä,
ja sit siit tuli mun ystävä. Sit mä ja supermies ratsastettii sil jääkarhul kotii. . . Seuraavana päivänä meen kouluu (supermiehen kaa) siel tossavainen (yks ope) tulee istuu ruokalas samaa pöytää meijän kaa, ja kysyy mikäs on tämän arvoisan oppilaan nimi hehee siit syntyy aikamoine soppa jota en jaksa selittää . . .sit lotta ja supermies painii tai jotai ja sit muistan siit vaa et kävelin kotii sillee et raahasin sitä supermiestä jalasta. . .

ja kuka uskals väittää et mä nään outoja unii -_______-

2 kommenttia:

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*