나만 바라봐

9/21/2010

olen oooooomena!

hei vaan kaikille taas ... siitä pieni tovi ku viimeks kirjotin mut ei ketää haittaa :D nonii jokatapaukses oon ollu täs pari päivää kipee ...ömm viime torstaist sunnuntaihi... täpärästi maanantaiks kouluu ILMASUUUUUN~
noh mut ny on jo tiistai ja meil oli tnää bilsan sellane lajikuulustelu homma ja mua niiiiiiii potuttaa ku laitoin sinne männyn kuvan kohalle kuusi HYAAAAAAAAAAaaaa!!!!!!! mua potuttaaa
 -___________________________-


joo mullaki jännät jutut...



mä oikeesti säikähin mun unta jonka näin viime yön... oikeesti juma! voiks ees nähä nii pelottavaa unta jotenki säikähtää ku herää todellisuutee :0

rupesin runoiliaks taino... tein runoi ku oli tylsät matskun läksyt nii kirjottelin runosia tein pienii runon pätkii ...ihmisistä :     DD enimmäksee niist jotka kutsuin synttäreille ku ajattelin tehä sellaset pienet nimilappu kortti jutskat... kuulostaa tosi jännält. mut siis jos viittin julkasta mun runoi nii luultavasti saavat vain henkilöt itse tietää mitä niistä oon kirjotellu...

mul on super hyvä fiilis mun äikän aineest... se on täydellinen(melkee) aika ei kyl riitä sen toteuttamisee joten jostai kohtaa pitää ottaa pois, joku mun rakkaista suunnitelmista yhyyy noh elämä on kovaa...

nytku noista mun synttäreist tulin jo mainitsenneekks tossa nii mietin täs niihi teemaa(joo oon teema friikki kaikes pitää olla teema) joko ois tavalliset perinteiset synttäri synttärit tai sit ois sellane ns. tyttöjen ilta(ihiii kuulostaa dorkalt) erittelin niit vähä tänne:

"perussynttärit":
- sellasii normi juttui ohjelmana niiku ömm.. pullonpyöritys tai jtn. sellasii
- vaatetus ois joku siisti mekko tai joku sellane jännä :D
- varmaa syötäs pöydän ääres... järjestelmällisesti

"tyttöjen ilta":
- ohjelmas ois jotai pelei, esim. kynsien lakkausta tai jotai emt. :O ja ofc tyynysotaaaaaaaaa ihii~<3
- vaatetus ois jotai rentoo pyjaman tapasta jossa silti viittii mennä ulos esim. lökärit ja IIIISO paita... jos ollaa meijä takapihal tai jossai hillumassaxD
- syötäs jossai sikisokin pitkin juhlii

ne joita kiinnostaa vaikuttaa siihe mitä tehää mun synttäreil kommaa tähä ny jotai ohjelmaa ja sit et kumman noist teemoist haluis mielummi... voi olla ettei tuu kumpaakaa vaa joku ydistelmä tai jotai iiha muuta ; D

ja anteeks niille jotka ei pääse mun synttäreille et vain ollut tälläkertaa yksi 7.
sorry~







and ima häppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii<3

1 kommentti:

  1. ja ketä sinne synttäreille oli tuloskaa....? : D

    joo jee jii jaa emt riippuu siit ketä sinne tulee et kummat synttärit valitsisit...?

    VastaaPoista

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*