나만 바라봐

9/29/2010

mirror mirror on the wall tell me what im looking for...

heipshoips kurpitsaset

whatatsaPUM mambochiwambo!
" w00t bileet " joo :______ D siis johku aivan kyllä... KYLLÄ!
MUN SYNTTÄREIHIN ON 8 (taino 9 mut kaheksa kuulostaa kivemmalta) PÄIVÄÄ!!!!!!! aaaaaaaaaaaa sekoooooon joo

tänää oli joku bilsan ööömm kait kirjalline läksynkuulustelu... tai joku sellane se meni oikeestaa aika hyvi... ehkä
tulevana lauantaina ollaa menos kattoo wicked- musikaalii... tai jotai sellast sain lotalt infoo et se on kuulemma SIKA MEGA... oikeen hyvä että odotan innolla.









MÄ HALUUN JÄTSKIKAKKUU ; __ ;



joo...



tänää oli kiva päivä :D ... käytii eka koulu jälkee katkatin kaa lotal kattoo mistuu ja sit mentii katkatille lodyn kaa kattoo kallemalluu... koiria MÄ HALUUN KOIRAN! > U < ... sit mentii lotan kaa meille ... ilman katkatii ja ilman johkuu ( " w00t joku sano mun nimen... bileet! " okei mä lopetan) 



ja nyt toi yks tuol uhkaa kaikkee pelottavaa jos en ny sulje konetta ett joo jäi kesken anteeks D; 

kirjotan tän loppuun in part 2    uh'lala part 2 xDDD joo  

1 kommentti:

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*