나만 바라봐

5/12/2010






Koska kaikki ihmiset rakastaa mun kauniita nukkejani nii tässäpä muutama lisä foto^^

Pieni väli kouluu ku tämmöne kiva pikkuloma tuli tähä sopivasti, enkä silti ehi olla hirveesti koneel... mut yritänn. Tällei ku just oon nukkejen kanssa puuhastellu nii mielee juolahti hommata uus XDD ei mitää rajaa mullakaa noh mulla löytyy siitäki jotai kuvii mut tää ei antanu mun lisätä niit tähän et sillee... Sen verran voin siit uutukaisesta jonka suunnittelen hommavani kertoo et sen alkuperäinen nimi on Zuora, se on julkastu v. 2006 eli on vanhempi julkasu kun mun kaks edellist, ja et sen silmät on IIIIIHANATTTTTTT se on muuten toooooooosi outo mut sen silmät on tosi ihanat ja onhan sen vaatteetki kivat, mut katotaa ny hommaanks mä uutta iha heti. Btw. jos jotakuta oikeesti kiinostaa nii voin antaa linkin sen SUOMALAISEN NETTIKAUPAN sivuille josta ostin mm. Prunellan...

to be continued...

2 kommenttia:

  1. kerron ideoita uusimpii postauksii jos ideoita tulee...

    ja oisko mitään ideaa/aihepiiriä mihin haluaisit nimien liityvän?
    Japaniksi/enkuksi/ihan sama?

    JA OLETKO SÄ OTTANUT NOI KUVAT ITSE????

    SIIS OIKEESTIKKO??????????????????1!

    no mut. kommaan jos keksin nimiä.

    VastaaPoista
  2. kaiken kieliset ja tyyliset nimiehdotukset käy! mut jos nimi on esim. japanii nii mulle pitää kertoo mitä se sana tarkottaa!!!!!!!1

    -.- en oo ottanu kuvii itte... en varmaa osais :(
    mut sitku eno korjaa mun kameran nii sit pystyn ottaa kuvii ;D ja voin näyttää parhaimmistoo täälläkin... vielä jotai?

    VastaaPoista

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*