나만 바라봐

5/05/2010

ima so exiditt ahaa haha böö

1 2


no hei te...
kokeita kokeita kokeita ja aina vaa kokeita koulu on tylsää!


paitsi välkät :P


enn ny ehi koneelle hirmusesti ku tää koerumba on hirmuinen(niiku rölli)




eikä mul oikeestaa ollu ees mitää asiaa mut olin koneella nii ajattelin kirjottaa...


toine kaunis pullip nukkeni on tilattu ja se saapuupi mulle obitsu-vartalon ja ihanien limenvihreiden tennareiden kanssa ennen kesäloman alkuu! kuva 1 on mun jo kotona olevasta kullan nupusta ja kuva 2 on tulevasta(tosin eri vaatteissa kun kuvassa)
ja jos joku mollaa mun super hyper mega ihkuu nukke harrastusta nii nii öö nii siit ei hyvää seuraa!


3 kommenttia:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ne on ihania<3333

    Mulle kans B<

    Ja niiden nimet onnn...?
    Ja tol turkoosi-hiuksisel on kivat hiukset. nam.

    VastaaPoista
  2. ÖÄÄ toi turkoosihiuksinen mä haluan sen anna anna anna !!

    VastaaPoista
  3. hehee... mul ei oo viel niille mitää "virallisii" nimii et ehdotukset, tervetuloa; varsinki "turkoosi hiuksinen" tarttee nimee...

    ps. "turkoosi hiuksisen" alkuperanen nimi on Prunella ja ruskee hiuksisen nimi on Ala

    VastaaPoista

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*