나만 바라봐

12/30/2010

I call your name

thö part I

Ajattelin kirjottaa tänne viel tänä vuonna, nii nyt tulee sitte jotai epämäärästä.
Oli kiva Joulu, tuli kivoja lahjoja jne :3
Kiitti kaikille niistä siis... joo K. O. R. E. A.~~~
Täällä soi 2NE1 - Clap your hands ;DD mmmminzyy
Mutta siis joo hömmm...
Tiistaina olin Johkun kaa... leikittii lapsosten kaa ja ommeltii :___DDD voi sitä toppia joka ei onnistunut... ainakaa ekassa... tai tokassa versiossa... aijai
Nää välipäivät tässä sen jälkee oon ollu kotona--->koneella ofc.
Tossa sunnuntaina olin Hyvinkäällä... siellä ihan kohtalaisen mukavaapi. Pääsin pitkäst aikaa junaan... siit on niiku... no monta vuotta ku olin viimeks junas hih
Junassahan tuli tietenkin inspis ja mulla oli onneks vihko messis...ettäh
Hmmmmm mitäs vielä...
Mä fundeerasin et voisin laittaa tänne mun kirjottamii tarinoit ja runoi, mut siit ei tullu mitää nii... Jos en ois nii laiska, nii saisin tänne ehkä useemmin kirjotettuu nii sit vois ajatella jotai "tyylii" tälle blogille asdasdasdasdasd


asdasdasdasdasdsadasdasdasdasdasdasdasdadsasd välilagaus on suoritettu jatkakaamme...

thö part II

Oli tosi virkistävää tänää... oisko se ollu joskus klo.15, lähin viemää Nettaa pitkälle lenkille. Ai sitä lumituiskuu hypin kinoksis ja kävin sillal...
Se piristi ihanasti♥ Ainii hih hii oon ehk menos Japanii ens keväänä, katotaa ny must tuntuu etten tiiä haluunks ees mennä :o
Mietiskely johtuu matkaseurasta... xDD Ku menisin sinne kait Netan ja sen kummitädin(?) kaa... Smells like ongelmia - kuka tietää ehkä se on hyvä asia...?
Mut siis näin... Kaikki ihmiset... nähää ens vuonna ; DD

Kiitti kaikille vuodesta 2010!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*