나만 바라봐

8/21/2010

päivää paavalille yötä erkille

uuh lala' hellou mun silmät on iha turvonneet oon juonu myös paljon maitoo ja sori jos täs on  kirjotus virheit en ny tarkista sooori~  luv ya all
ihhihihi joo on mullaki kivaa aaaa nenä vuotaa no kello on vast 23229 et jeahh kuuntelen yht jänsskkkää ed.t  tän päivän olin ulkon mursujen kaa eilen olin kans ulkon mursujebn kaa tosin pidemää ku tänää ja joo öö ahtauduttii kaikki takapenkille XDDD hiphej kakkaaaa pööö










ny huippaaa






jännää http://www.youtube.com/watch?v=9PzxfBwuTDw hip hei tota kuuntelen just nyt et pysyn hereil  oikeestaa se pahentaa vaa mun hedarii mut pysyn hereil meenpäs täst nukkuilemaa bai baai pullani rakkaani ja muut nams syön teijät kakki ; DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hihihi




kommaa jos uskallat >;         ]]

1 kommentti:

  1. Kohtalaisen pelottawa postaus... Mie en uskallla mennä nukkuuuu ku pelkään et tuut syömään ja mun varpaaaatasdasdasdasdauonbgiyvgpiupiupaupalipumtsipmummmm!!!

    VastaaPoista

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*