나만 바라봐

3/06/2010

hello everybody! Tän ainoon päivän tällä viikolla oon yksin ja ehin koneelle. Varmaa jokane paikka maan päällä on koluttu täl viikol -.- tänää oon vaihteeks iskällä ja siskon tyttö tulee taas leikkii hihii~
JEE! Nyt on varmistettu et koko ens viikkoki on täynnä ohjelmaa! nimittäi meen perjantain 30 SECONDS TO MARSin keikalle ja sielt ehkä keskel yötä partio redulle with Roosa, Suski, Anni and Sandra! Jei ja sit koko muun viikon teen jänniä juttuja pitkin suomen maata : D

Ja kiitti Johku siit yhest kivast linkist ... kuuntelen sitä kokoaja ku oon koneel!

... ajatus katkes no joka tapauksessa ööö... aurinko paistaa ja mä oon kuulemma hyvä tanssimaa= ) haha ei siitä sen enempää... toivottavasti ainakaa






niii että näkyilemisii te elektro-nörtit! jos et tajunnu en tarkottanu sua haha yksinkertaista :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*