나만 바라봐

2/15/2010

"Leikkasin hiukseni koska se muistutti minua sinusta
Tiedän että pidät pitkistä hiuksista, minun täytyy vaihtaa asennettani
Ajattelen elämäntyylini vaihtamista, en enää katso sivusta
Ei voi mitään, olet ulkona elämästäni!" Noin mä haluisin sanoo sulle...
ps. lainaus on Kristinia DeBargen kipaleesta Goodbye

-ja pyydän anteeksi etten oo ettiny niitä kappale nimi juttuja mut tuskin ketään ois kiinnostanu joten annetaan asian olla-
elämä jatkuu ystävänpäivä oli eile ja laskiais sunnuntaiki sattu samalle päivälle...
kiinnostavaa. Leila oli meil yökyläs 13-14.2 eli tossa toissayönä paistettii lettui ja tyhjennettii totaalisesti meijä jätski varasto ainahan ny jätski menee:)
Katottii putous(mun lemppari on Jone Riksusta) ja sit mun dvdltä Just my luck, se on romanttinen komedia jos ei joku sattunu tietää
Leffoista ku puhutaa nii voisin mainita eilisen iiiiiiihanan leffan joka tuli telkust... juu ei muling rouge(?) vaan Sleapless in Seattles siis ihana leffa
kiitos äiti ku "pakotit" kattoo :]

Na na na na (hey), na na na na (hey), hey hey hey, goodbye (4x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ *throws a table*